reklama

Ako prežiť?

Želám všetkým dobrý deň! Dávno som tu nebol a možno sa zase nadlho odmlčím, písanie už nejde tak ako šlo voľakedy... No jedna vec úplnou náhodou vznikla a vznikla ako akási nepatrná psychologická kompenzácia. A tak je tu, ani neviem prečo vlastne, ale pridal som ju. Neviem, či na ňu vôbec niekto natrafí a či jej venuje chvíľku, v tej záplave mnohých fakt veľmi dobrých článkov na blogu s tým neveľmi rátam, moja sporadická maličkosť v takej konkurencii zanikne ľahšie ako ihla v kope sena, ale nič sa nedeje. Je tu a radšej končím, kým si to s ňou nerozmyslím... :)  A aj keď sa bude niekomu zdať, že ide možno o úplne depresívny text, verte tomu, že to nie je až také pochmúrne ako si myslíte! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako prežiť...

Padám... nahor, do výšin....

I keď stúpať by som chcel...

Nebesá, hviezdy čakajú...

Chcem vzlietnuť... no bez krídel...

Padám... nahor, do výšin....

Smútkom sa chválim, slabosťou pýšim...

Viem že nebesá čakajú...

Keď radosť bolí a hrôzy lákajú...

Vtedy, keď stúpam do hlbín...

Tep je silný, no srdce nebije...

Myseľ nemyslí, tŕpne v tichu...

Beznádej kričí, bdie a sľubuje...

Vždy, keď stúpam do hlbín

Vidím, vnímam i keď spím...

Myseľ nemyslí, tŕpne v tichu

A ja živím svoju pýchu...

Keď je pomoc bezmocná

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A svetlo oku vidieť bráni...

Vtedy, keď tma mu vlieva síl

Keď smútok život kruto chráni...

Plakať od radosti, či smiať sa od žiaľu?

Milovať hlavou, šepkať do davu?

Keď uši počujú len hodiny tikať...

Keď nemý kričí a mŕtvy zomiera...

Keď slza ti nechce dovoliť vzlykať...

Keď ťa smútok spasí a šťastie zožiera...

Prežiť smrť... krv vypiť...

Na suchej púšti nabrať síl...

Ak by mi začalo srdce biť...

Bože...asi by som to neprežil...

Juraj Skačan

Juraj Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dosť melancholický človek, žiaľ už nevyliečiteľne... S túžbou niekam smerovať. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyViac-menej reálna fikcia...FotoSlávne miesta sveta mojimi očaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu