reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Skačan

Juraj Skačan

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dosť melancholický človek, žiaľ už nevyliečiteľne... S túžbou niekam smerovať. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyViac-menej reálna fikcia...FotoSlávne miesta sveta mojimi očaSúkromnéNezaradené

reklama

Foto

Kysuce - drsné ale romantické

Juraj Skačan

Kysuce - drsné ale romantické

Asi každý vie, kde sa nachádzajú Kysuce. Aj ja to viem - tam hore na severe:). Doteraz som tam ešte nikdy v živote nebol, zmenilo sa to až druhý septembrový víkend tohto roku. Krajinou aj mestami som bol príjemne prekvapený a zistil som, že južanské predsudky sú naozaj iba predsudkami :)

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Nenápadné pozoruhodnosti Štiavnických vrchov

Juraj Skačan

Nenápadné pozoruhodnosti Štiavnických vrchov

Počas výstupu na vrch Sitno vám môžu udrieť do očí mnohé zaujímavosti, ktoré si možno na prvý pohľad ani nevšimnete... No na druhý už áno. Fotky vznikli v auguste. Ospravedlnenie za kvalitu snímok: vznikali veľmi narýchlo mobilom :).

  • 19. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Masters Of Rock - fotogaléria

Juraj Skačan

Masters Of Rock - fotogaléria

Textovú reportáž z tohto festivalu som Vám už ponúkol, teraz pridávam aj zopár obrázkov... Aby som nezabudol, ospravedlňujem sa za kvalitu niektorých fotiek, ale boli fotené mobilom, foťák sme nemali. A okrem toho, chcem sa poďakovať všetkým autorom, ktorí mi poskytli svoje foto, nakoľko som nefotil všetky sám. Menovite ďakujem: DarkFunovi, Malému Jurovi a Maťovi. Enjoy!!!

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Obrázky z Nitry

Juraj Skačan

Obrázky z Nitry

Nájdete tu zopár obrázkov zo Zobora, z Čermáňa a z hradu.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Obrázky z USA

Juraj Skačan

Obrázky z USA

New York, New Jersey (Wildwood, Cape May, Atlantic City), Delaware...

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Barcelona - fotky

Juraj Skačan

Barcelona - fotky

Obrázky boli nafotené v marci tohto roku... Barca je krásne mesto....

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 197x
  • 8
Moje vlastnoručne fotené foto - obrázky z Trávnice

Juraj Skačan

Moje vlastnoručne fotené foto - obrázky z Trávnice

Niekedy sa mi aj nejaká fotka aspoň trochu podarí, a vždy som prekvapený z toho :)... Ale je vidieť že som totálny amatér.....

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu